ردپایی به نام لایک

///ردپایی به نام لایک

ردپایی به نام لایک

ردپایی به نام لایکReviewed by محمد صدیقی on Dec 1Rating: 4.5ردپایی به نام لایکآیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با لایک کردنِ یک پست اثری همیشگی از خود به یادگار گذاشته اید؟ لایک ها ردپایی هستند که هرگز از بین نمی‌روند.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با لایک کردنِ یک پست اثری همیشگی از خود به یادگار گذاشته اید؟ لایک ها ردپایی هستند که هرگز از بین نمی‌روند. گاهی ممکن است فردی با دیدن دوباره پست خود، لایک شما را ببیند و احساس خوبی به او دست دهد. در این راستا سوال هایی در ذهن ما مطرح می‌شود که در این مقاله می‌خواهیم به تک تک آنها پاسخ دهیم. اما قبل از آن، لایک کردن پست ها در صفحات اجتماعی مجازی مختلف نوعی سرگرمی شده که حتی ممکن است فردی مطلب را نخوانده اما لایک کند. اما لایک به معنای دوست داشتن و پسندیدن است و نشان دهنده این خواهد بود که شما چه نگرشی نسبت به آن پست اجتماعی، اقتصادی، روانشناسی و دیگر موارد مثل این ها دارید؟

لایک ها به کجا می‌روند؟

بعضی از لایک ها مانند خاطره ای در ذهن هک می‌شود و فردی که آن پست را منتشر کرده بارها و بارها به آن رجوع می‌کند تا لایک های مورد علاقه خود توسط افرادی که برایش مهم هستند را مشاهده کند. اما همه لایک ها اینطور نیستند! گاهی به دلیل افزایش ایجاد پست در صفحه مجازی باعث می‌شود تا دوستانتان فقط پست ها را لایک کنند بدون اینکه آن را بخوانند. علت آن است که آن ها لایک می‌کنند، تا شما هم پست های آن ها را لایک کنید. این کار نوعی تبادل لایک هم محسوب می‌شود. اما خب بهتر است لایک ها معنا و مفهوم خاص خود را داشته باشند تا یک خاطره ای خوب در ذهن افراد ایجاد شود چراکه:


لایک ها ردپایی از ما هستند و هرگز از بین نمی‌روند.


 

لایک کردن پست ها

ردپایی از لایک ها

کامنت ها چه طور؟

کامنت ها هم مانند لایک نشانه ای از علاقه شما نسبت به آن مطلب ایجاد شده است. اما با این تفاوت که معولاً کامنت گذاشتن دیگر نمی‌تواند فقط یک اعلام حضور باشد تا شما هم برای پست دوستتان هم کامنت بگذارید، بلکه کامنت در لغت به معنای نظر یا پیشنهاد دادن است و باید پست را خوانده و نظر واقعی خود را بیان کنید. طوری کامنت بگذارید تا همیشه مانند لایک ها ردپایی از شما به جا بگذارد. اما دراین باره هم سوال هایی ممکن است برای شما مطرح شود که در ادامه مقاله می‌خواهیم به آن ها پاسخ دهیم.

قابلیت حذف کامنت در اینستاگرام

آیا در اینستاگرام کامنتی گذاشته اید که کسی آن را رپلای کرده و بعد قابل حذف باشد؟ اینستاگرام و تمام صفحات مجازی به سرعت و در مدت زمان کم به روز رسانی می‌شود و همیشه چیزهای جدیدی در آن مشاهده می‌کنید. در اوایل کامنتی که در پست های این صفحه مجازی می‌گذاشتید قابلیت حذف نداشت اما کم کم با زیاد شدن مخاطبان و طرفداران این امکان فراهم شده است. کامنتی که رپلای شده فقط توسط ادمین پیج قابلیت حذف دارد. فراموش نکنید که تنها توسط ادمین، آن کامنت ایجاد شده حذف خواهد شد.

کامنت در اینستاگرام

کامنت گذاری در اینستاگرام

 

نشان دادن سوابق فعالیت ها در اینستاگرام ممکن است؟

مشاهده فعالیت ها فقط شامل خود ما نمی‌شود و این یک سرگرمی در صفحات مجازی شده که به فعالیت های دوستانمان در اینستاگرام سر می‌زنیم و تمایل داریم از تمام فعالیت های گذشته تا کنون آن ها باخبر شویم. یکی از مزیت ها اینستاگرام این است که شما به راحتی می‌توانید آخرین فعالیت ها حتی تعداد لایک ها را در آن  ببینید. اما شاید افرادی دوست نداشته باشند که دوستان و آشنایان آن ها فعالیت های گذشته و جدید آنها را مشاده کنند. برای این کار هم راه حلی وجود دارد و می‌توانید سوابق فعالیت ها خود در اینستا را مخفی کنید تا همه افراد و دستانتان نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

چرا در اینستاگرام بلاک می‌شویم؟

لایک کردن و کامنت گذاشتن ردپایی از ما است اما نباید این کار بیش از حد در اینستاگرام تکرار شود. جهت زیاد دیده شدن یا نشان دادن علاقه مندی های خود و احساس خود نسبت به دوستان یا پست هایی که ایجاد می‌کنند باعث بلاک کردن خود نشوید. چراکه اینستاگرام زمانی که تشخیص دهد لایک زیاد است، شما را طبق قوانین و با ارسال پیام Action Blocked بلاک می کند. البته روش های مختلفی وجود دارد تا شما از این مجازات اینستاگرام رها شوید اما نگذارید کار به آنجا برسد.

هدف از انتشار این مقاله آشنایی بیشتر شما با لایک و کامنت هایی که از خود به یادگار می گذارید است. چون گاهی برخی از افراد فقط پست را می‌خوانند در صورتی که یک عالمه دلنوشته یا نظر و پیشنهاد در ذهن و دل او ایجاد می‌شود اما بروز نمی‌دهد. اکنون با مطالعه ردپایی از لایک ها بیشتر با این موضوع و همچنین کامنت گذاری در اینستاگرام آشنا شدید. پس با لایک کردنِ درست، دوستان خود را از احساس خود باخبر سازید.

محمد صدیقی هستم. مطالبی که در وب سایت شخصیم قرار میدم یا توسط خودم نوشته شده و یا موارد مورد علاقه و گردآوری شده هستند. مطالب این سایت کاملاً تحت نظر من درج میشن و نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما هم توسط خود من خونده میشن. لطفاً با درج نظرات خودتون زیر هر پست بهم کمک کنید تا محتوای بهتری ایجاد کنم.

توسط |2018-12-01T14:31:37+00:00دسامبر 1st, 2018|روزنوشت, محمد صدیقی|

ثبت ديدگاه