بازار اینترنتی گیلار

//بازار اینترنتی گیلار

بازار اینترنتی گیلار

بازار اینترنتی گیلارReviewed by محمد صدیقی on Jul 1Rating: 5.0بازار اینترنتی گیلاراولین فعالیت رسمی محمد صدیقی در دنیای اینترنت اگرچه با دامنه gilanshop.ir آغاز شد ولی آنچه که محمد صدیقی خود را وقف آن کرده است فروشگاه اینترنتی گیلار است. یک فروشگاه اینترنتی که با هدف تبدیل شدن به بازار اینترنتی گیلار در حال حرکت ممتد به سمت جلوست.

بازار اینترنتی گیلار

گیلار اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی شمال کشور با ارسال کالا و سفارشات مشتریان به سراسر ایران و جهان

فروشگاه اینترنتی گیلار از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را به تعدادی از کالاهای محدود شروع کرد و با این شعار: هر چی تو بازره ، توی گیلاره ، چشم انداز و سرلوحه فعالیت خود را بر این قرار داد که تبدیل به بازاری آنلاین برای حضور تمام فروشندگان و خریداران به معنای عام در یک جا گردد. هر چند هنوز تا رسیدن به روزی که حتی جای یک فروشنده و خریدار ایرانی در بازار اینترنتی گیلار خالی نباشد ولی گیلار هر روز در حال ادامه دادن مسیری است که او را به این هدف منتهی می‌کند.

برای بازدید از سایت گیلار می توانید با جستجوی واژه بازار اینترنتی گیلار در موتورهای جستجویی نظیر گوگل ، یاهو ، بینگ و … وارد این سایت شوید. و یا مستقیماً با کلیک بر روی این لینک وارد سایت فروشگاه اینترنتی گیلار شوید.

فعالیت بازار اینترنتی گیلار به طور رسمی و قانونی بوده و تمامی مجوزهای لازم نظیر نماد اعتماد الکترونیکی ، نماد ساماندهی سایتهای ایرانی ، پروانه کسب و … را دارا می باشد.

برای اینکه بیشتر درباره بازار اینترنتی گیلار بدانید توصیه میکنیم حتماً این موضوع : درباره بازار اینترنتی گیلار را بخوانید.

قالب سایت گیلار به طور شخصی سازی شده نوشته شده و تمام موارد آن به طور سفارشی توسط تیم برنامه نویسی و گرافیکی گیلار طراحی شده است.
در فروشگاه گیلار گروه‌های مختلفی از کالاها قرار دارند و علاوه بر آن هر کسی که تمایل داشته باشد می تواند محصول ، کالا و یا خدمات خود را در آن عرضه کند.

همچنین در وبلاگ گیلار محتواهای بسیار تخصصی و منحصر به فرد که توسط تیم گیلار تهیه شده است را خواهید دید. محتواهایی بسیار کاربردی و مرتبط با هر گروه از محصولات و نیز آخرین و به روز ترین مطالب مرتبط با تکنولوژی.

 

 

محمد صدیقی

محمد صدیقی هستم. مطالبی که در وب سایت شخصیم قرار میدم یا توسط خودم نوشته شده و یا موارد مورد علاقه و گردآوری شده هستند. مطالب این سایت کاملاً تحت نظر من درج میشن و نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما هم توسط خود من خونده میشن. لطفاً با درج نظرات خودتون زیر هر پست بهم کمک کنید تا محتوای بهتری ایجاد کنم.

توسط |2018-11-29T04:16:54+00:00جولای 1st, 2018|رپورتاژ سایت|

۸ نظرات

  1. گیلار اولین فروشگاه اینترنتی بود که راه انداختید، خسته نباشید آقای صدیقی، امیدوارم سایتهای دیگه تون هم مثل بازار اینترنتی گیلار موفق باشن.

    • درود
      با سپاس از شما
      حتماً با حمایت همراهانی مثل شما همین اتفاق خواهد افتاد

  2. علیپور 2018-07-17 در 23:22 - پاسخ دادن

    با سلام
    سایت گیلار رو دیدم
    میشه بگید cms یا همین سیستم مدیریت محتوای سایتتون چیه؟
    ممنون

  3. مانی 2018-07-17 در 23:23 - پاسخ دادن

    خسته نباشید
    زبان برنامه نویسی سایت گیلار چیه؟
    ممنون میشم اگه محرمانه نیست بگید و اینکه چرا این زبان رو انتخاب کردید.

  4. علی آذرمهر 2018-07-17 در 23:26 - پاسخ دادن

    سلام
    یعنی هر کسی خواد کالایی توی گیلار بفروشه میتونه؟
    چطوری اون وقت؟

ثبت ديدگاه